onsdag 17 februari 2010

Föräldrautbildning på BB Stockholm

Igår var sista av de tre föreläsningarna på Föräldrautbildningen. Första handlade om förlossningsförloppet, den andra om smärta, smärtlindring och lite komplikationer och igår tog de upp amning och tiden efter förlossningen. Jag tycker i helhet att det varit bra föreläsningar och även om jag kunde en hel del innan (dels från skolan och annan litteratur) så är det alltid bra med lite upprepning.
Efteråt tog vi en sväng förbi ingången till förlossningen å jag sa till Daniel "att nästa gång vi kommer hit så ska vi förmodligen få vårt barn!!" Känns fortfarande lite surealistiskt trots att det bara är ca 4-5 veckor kvar nu. Men jag kommer nog inte fatta förrän barnet ligger ute på min mage (och kanske knappt ens då...haha)

Nu längtar vi väldigt mycket iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar